February 25, 2010

A song from Eleven Hold:

Szülőtlenítő
(Deparentory)

Ez a lány... az igaztársam rég.
(This girl ...is my true partner for long)
Én nem tudom, hol cseszték el, hogy ilyen lett, de örök hálám ezért.
(I don’t know where they failed with her but I’m grateful)
Nyíló kertemül veszem, fát vetek belé, s majd öntözi a szívem
(I’ll make her my blooming garden, plant trees and my heart will water them)

Másom nincs, csak az életem, egy kócos senki vagyok
(I don’t have nothing else than my life, I’m a scruffy nobody)
hogy szeretnének, én nem hiszem, a létükből így kimaradok,
(That they would love me, I doubt, I’m dropped out of their life,)

Úgy se lesz több, csak pár év,
(I wouldn’t be more than just some years)
de addig hadd higgyek benne, ahogy a többi erre ítélt.
(But let me believe as all the others in the same situation.)

Kézcsók! Az utam sose keresztezzék!
(Greetings... They never intersect my ways!)
Ó, próbálkozni is kár, az első mozdulatra lőnék,
(Doesn’t worth a try, I’d shoot by the first move,)
az első mozdulatra lőnék, az első mozdulatra lőnék,
(I’d shoot by the first move)
az első mozdulatra lőnék....
(Shoot by the first move...)

Ha tiltanának, biztos, hogy más húsában is egymást marnánk
(Even if they’d prohibit it, sure we’d bite each other even in others meat)
Jó sok évig vártunk, ígyx hát többé nem fontolgatnánk
(We waited for long years so it wouldn’t take a minute to think about that)

Másom nincs, csak az életem, egy kócos senki vagyok
(I don’t have nothing else than my life, I’m a scruffy nobody)

No comments:

Post a Comment